ZOZNAM ČLÁNKOV

Či už vo Farme alebo na Slovensku, bude to drsné!

autor
Andrea Horská

  

Neviem, čo Slovákov zaujíma viac. Či Farma alebo Voľby. Rozhodne sa je na čo pozerať. Aj titulok: „Toto sú noví farmári: Kto bude vaším favoritom?“ sa hodí na obe udalosti tohto roka. V hĺbke duši verím, že ľudí budú viac zaujímať župné voľby. Predsa prirodzene by nás malo zaujímať, kto bude obrábať našu krajinu. 

Farma je slovenská súťažná relácia typu reality show, ktorá sa opakuje každý rok a vysiela ju TV Markíza. Župné voľby sú slovenská súťažná udalosť tiež typu reality show, ktorá sa opakuje každé štyri roky a vysielajú ju všetky televízie. Tak čo je viac? V prípade Farmy sa dvanásť odvážlivcov pokúsi prekonať drsné podmienky aj samých seba. V prípade volieb sa osemnásť odvážlivcov pokúsi prekonať drsné podmienky aj samých seba, a to je reč len o bratislavskom kraji. Prekonáme sa aj my? Iste, naladiť si TV je určite jednoduchšie ako prechádzka k volebným urnám, ale môj sedliacky rozum mi vraví, že pohyb mi prospeje. A snáď aj krajine, v ktorej žijem. 

  

Reality show Farma je návrat do prostredia dávnej minulosti. S tým neurobíme nič. Tak to proste je. Zapneme si to a vieme čo čakať. Reality show Voľby môžu byť krokom vpred do lepšej budúcnosti. Nikdy nevieme, čo čakať. Čo nám ostáva je viera. Čo musíme zahodiť, je skepsa z nesplnených sľubov. Skupina mestských ľudí bojuje s podmienkami života na jednoduchej farme. My nemusíme. Môžeme to zmeniť. Môžeme sa mať lepšie. 


3.11.2017

Prečítajte si aj

5 signálov, že potrebujete PR agentúru

Či už podnikáte dlho alebo začínate, jedno je isté – cestu k dosiahnutiu vášho cieľa sprevádzajú tí, ktorí nakupujú  a prinášajú zisk. Vašou úlohou je ich osloviť a priniesť im to, čo im chýba alebo po čom túžia. Občas to však nejde tak ľahko, ako by malo. Vtedy prichádza na rad otázka, čo ďalej. Kedy sa oplatí zamyslieť sa nad oslovením PR agentúry? Prečítajte si, čo signalizuje, že na škodu to nebude. Chýba vám pohľad zvonku Viete, čo môžete svojim zákazníkom ponúknuť aj to, kto je vaša cieľová skupina, ale neviete sa na to pozrieť komplexne? Iný pohľad na to, ako sa im priblížiť je to, čo vám pomôže. PR konzultant vám na základe dostatočného množstva informácií vytvorí komunikačnú stratégiu. Odľahčí to, čo chcete povedať a „messages“ budú hneď zreteľnejšie. Neviete, čo komunikovať cieľovej skupine Najhoršie je, ak máte viacero cieľových skupín a všetkých presviedčate rovnako. Nezabúdajte na diferenciáciu komunikácie, ktorú posúvate. „Počúva“ zákazník na emócie alebo racionálne argumenty? Ocení zľavu alebo širší sortiment? Nechajte agentúru zistiť to a dovoľte, aby vznikol dialóg, ktorý má zmysel a bude predávať. Nie ste tam, kde vaši zákazníci Musíte byť na očiach.  Tam, kde sa zdržiava vaša cieľová skupina by ste mali byť aj vy. Sociálne siete, online portály alebo print. Práve na tieto miesta vás môže dostať PR agentúra, častokrát lacnejšie a efektívnejšie ako mediálna či reklamná agentúra. PR je predsa o vzťahoch, tak prečo by ste vzťahy PR manažéra s novinármi a redaktormi nemohli využiť aj vy! Na váš marketing zákazníci nereagujú Aj obyčajný wording zmôže divy. Môžete mať skvelý produkt a dobré ceny, ale pokiaľ váš „jazyk“ nie je dostatočne jasný a pútavý, značne si znižuje svoje šance na úspech. Zamerajte sa na detaily, nápaditý vizuál a príťažlivý obsah uvidia vaši zákazníci často skôr, ako samotný produkt. Stavte na prvý dojem, málokedy zaujmete na druhý krát. Neviete reagovať na kritiku alebo sa pochváliť Každá akcia si vyžaduje reakciu. Či už sa jedná o to, že sa vám podarilo niečo skvelé alebo sa vyskytol problém, ktorý sa dostal von – mali by ste na to zareagovať. Oficiálne vyhlásenie, tlačová správa alebo PR článok vytvorí váš imidž a ovplyvní pozitívne vnímanie vašej značky. Na záver: Na trhu sa dnes stretávame s viacerými typmi agentúr. Kreatívna, reklamná, mediálna,  digitálna, PR agentúra či mnohé iné. Ak sa rozhodnete obrátiť sa na odborníka vyberte si takého, ktorý prepojí vaše aktivity  tak, že zo seba budú vychádzať a následne do seba zapadať. Good luck, go ahead! ...
CELÝ ČLÁNOK

SEO optimalizácia 2018. Stále dookola to isté. Alebo...?

Ako so SEO optimalizáciou na ďalší rok? Toď pravidelná otázka pri téme, ako dostať svoj web na čo najvyššie miesta pri ogranickom vyhľadávaní v Google a nezaspať na vavrínoch. Pravidelná odpoveď znie: ako každý rok – rozhodujúce bude to isté. Vlastne sa toho za posledné roky toho veľa nezmenilo, ak nepočítame mobilnú responzivitu alebo rýchlosť načítania stránky. Mobile SEO – vážna vec Jedna vec však naberá oproti minulosti na sile a mobilné SEO (alebo inými slovami ako je vaša stránka kompatibilná s mobilmi) bude mať však v roku 2018 o poznanie väčšiu dôležitosť. Poriadne väčšiu dôležitosť. Mobilný Google ranking bude v roku 2018 totiž „nadradený“ tomu klasickému desktopovému vďaka novému indexu mobile first. Inak povedané, Google bude uprednostňovať pri indexe stránky najskôr kvalitu mobilnej verzie, až potom desktopovú. Nový Google robot tak bude na vašej mobilnej verzii stránky zisťovať tri základné veci: výkonnosť, obsah a či je web user friendly. Môžete sa vyhrať s vašou desktopovou verziou stránky, ak ale podceníte mobilnú verziu, máte smolu. Základy sa nemenia Návod ako na SEO vytvoril Google takmer pred desiatimi rokmi a ako som už spomínal, väčšina vecí ostáva rovnakých, prechádzajú akurát klasickou aktualizáciou. Dopodrobna to tu rozpisovať nebudem, ale pri tvorbe webstránky si dajte záležať na meta description, zrozumiteľnosti URL adries, sitemaps, či alt popisoch obrázkov k textom. Majte na pamäti, najlepší web je taký, ktorý je originálne napísaný a pri tvorbe textov myslite na to, aby ste nekopírovali iné weby. To by bola doslova googlevražda, Google neoklamete. Pri SEO veľmi potešia aj odkazy zo sociálnych sietí a napríklad taký pravidelne aktualizovaný blog dokáže doslova zázraky (=kvalitný obsah a obsah je kráľ ako kedysi niekto povedal). Predsa len niečo nové Čo teda bude pre SEO optimalizáciu pre rok 2018 dôležité? Okrem mobile SEO napríklad aj toto: 1. Spätné odkazy Backlink building bude v roku 2018 jedným z kľúčových SEO aspektov. Chcete, aby ostátné weby odkazovali na ten váš? Tvorte kvalitný a jedinečný obsah. 2. Rýchlosť načítania mobilnej web stránky Nikto nemá rád, keď sa web načítava dlho, a Google už vôbec nie. Čo má Google rád? Volá sa to Accelerated Mobile Pages (AMP). 3. Voice search Hlasové vyhľadávanie ide míľovými krokmi dopredu a očakáva sa, že to v budúcnosti revolučne ovplyvní SEO. Digitálni asistenti Siri, Cortana, Alexa alebo Google Assistant sa jednoducho stávajú súčasťou nášho života. Ako optimalizovať voice search sa dočítate tu. 4. Vizualizácia Jeden obrázok je viac ako sto slov. Zvýšte vizualizáciu vašej webstránky, nudné dlhé texty bez relevantného obsahu a bez "pekného" obalu nebavia nikoho. 5. Posilnenie budovania značky Ideálnym miestom na to sú sociálne siete ako Facebook, YouTube atď. Ak presvedčíte zákazníkov, že vám môžu veriť, máte vyhraté. ...
CELÝ ČLÁNOK

Napíšte nám

DIVYD Media s.r.o.
Blumentálska 3
811 07 Bratislava

office@divydmedia.sk

+421 949 828 705

Alebo vyplňte nasledujúci formulár a my sa Vám ozveme s ponukou pre Vás a pre Váš biznis.