ZOZNAM ČLÁNKOV

Vianoce zdravo, chutne a s úsmevom :)

autor
Zuzana Goláková

  

Tento blog bol vytvorený aby inšpiroval všetkých, ktorí sa zaujímajú o svoje telo, štýl akým sa oň starajú o jedlo, ktoré jedia ako aj o výkonnosť nielen fyzickú ale aj mentálnu. Divyd si pre Vás pripravil zopár typov na cvičenie, ktoré vás možno oslovia a tiež domáci recept na skvelé preoteínové palacinky pre neprekonateľných maškrtníkov.

  

ÁNO, je to tu znova :-)

Blížia sa vianoce, obdobie hojnosti nie len pod stromčekom ale aj na stole. Vianoce sú výnimočné sviatky a ich oslavovanie je spojené s mnohými tradíciami. 

Mnoho rodín pečie už týždne pre štedrým dňom a tí ktorý počas celého roka žili zdravým životným štýlom rozmýšlajú ako tieto sviatky „prežiť“ zdravo.

Nezabúdajte, že naše tradície na stole obsahujú aj mnoho zdravých jedál (ryby, zelenina, ovocie...). Aj kapustnica či zemiakový šalát sa dá pripraviť zdravo a pritom chutne. Skúšajte, kombinujte, nevyhýbajte sa zdravým receptom a samozrejme nájdite si čas na pohyb. Vyhnete sa tak bolehlavu po sviatkoch z ručičky na váhe stúpajúcu k číslu, ktoré sa vám vôbec nepáči. 

Máte čas a chuť byť aktívny aj počas sviatkov?
1. Ste stvorený/á pre posilňovňu?

V prvom rade je dôležité si ujasniť aké výsledky očakávam od cvičenia a od svojho celkového snaženia. Schudnúť po sviatkoch? Spevniť či zlepšiť svoju kondíciu alebo nabrať silu? Toto poznanie je naozaj veľmi dôležité, pretože od toho sa odvíja celý váš tréningový plán. Naša rada však znie, strávte zopár hodín s odborným trénerom, alebo s niekým kto už má skúsenosti. Nie preto, aby ste mali každý mesiac hlbšie do peňaženky, ale aby vám poskytol odborné rady, skúsenosti a tým vás možno uchránil pred neželaným úrazom či samotným vyhorením z neprichádzajúcích výsledkov vašej snahy. Ak ste už dostatočne informovaný a pevne odhodlaný „šprintovať“ do cieľa, môžete sa sebarealizovať a samovzdelávať prostredníctvom odborných kníh, kurzov alebo si len tak vo voľnom čase vyhľadať odborné články či videá na internete. Pri zostavovaní vášho tréningového plánu vám môže byť naozaj nápomocný. Na začiatok si vyberte pár základných cvikov, pozorujte a vnímajte ako sa správa vaše telo, pri práci s činkami, na strojoch či pri cvikoch s vlastným telom. Zisťujte, kde máte vaše limity.

  

2. Čo tak vyskúšať CrossFit?

Už ste o ňom počuli? CrossFit je kondičný a silový program vyvinutý na to, aby pomohol získať širšiu všeobecnú kondíciu. Je vytvorený tak, aby ľudí pripravil na akúkoľvek fyzickú výzvu. Sústredí sa na neustále obmieňanie funkčných pohybov pri vysokej intenzite a pomocou nich prispieva k vytvoreniu celkovej fyzickej kondície. CrossFit nie je jednostranne zameraný fitness program, ale snaží sa o rovnomerný rozvoj viacerých čiastkových schopností: odolnosť srdcovo-cievneho a dýchacieho systému, vytrvalosť, silu, kĺbovú pohyblivosť, výbušnosť, rýchlosť, koordináciu, rovnováhu a presnosť. 

  

3. Bojujem, aby som bol lepší/a

Bojové umenie je každý systém , ktorý formalizuje zručnosti a techniky telesného konfliktu s protivníkom. Bojové umenie je staré ako samotné ľudstvo. Vznikalo vtedy, keď sa človek potreboval pred niečím brániť alebo niečo dosiahnuť. Existuje viacero bojovích umení a viacero ciest, na ktorej by ste sa mohli cítiť silný, vytrvalý a nezlomný. Napríklad taká japonská cesta - judo, aikido .... kórejská cesta - krav maga, box, kick box... alebo čo tak sa vydať čínskou cestou - kung fu alebo taichi. Tento výchýrený druh športu dnes nie je už iba mužskou záležitosťou. V skutočnosti tomuto nádhernému športu prepadlo mnoho žien a dievčat. 

  

4. Krásny tanec, ťažká drina

Poledance. Určite ste už o tomto modernom tanci, ale zároveň športe počuli. Čo tak odhodiť zábrany „šaty“ a vyskúšať to? Čo je vlastne Poledance? Je to moderný prvok športu, ktorý spojuje dohromady prvky niekoľkých tancov, balet, valčík či salca s prvkami gymnastiky, akrobacie a moderného freestylového tanca. Poledance si získal vo svete veľkú priazeň množstva žien, hlavne svojou fitnes formou, ktorá zaručuje komplexné spevnenie a vytvarovanie celého tela. 

  

Pýtate sa čo v prípade ak toho času nemáte veľa, alebo Vás posilňovňa ani aerobic nebavia ?
Vykašlite sa na výťahy

Aj tak každé ráno či už pred firemným výťahom, alebo po ceste do práce z domu nadávate, že nejde rýchlejšie! Vyšliapte po svojich, ušetríte čas aj nervy. A hlavne vaše telo sa vám poďakuje.

Dvíhanie nôh

Využite čas v práci, keď vás nikto nevidí. Vystrite nohy a nadvihnite ich na úroveň tela, podržte po dobu aspoň 5 sekúnd a postupne ich spúšťajte späť k zemi tak, aby sa však nedotkli zeme.

Vymeňte stoličku za fitloptu

Sedenie v práci nemusí byť predsa tak unavujúce. Prečo ten čas nevyužiť pre seba a svoje telo? Vymeňte kancelársku stoličku za fitloptu. Prostredníctvom tohto nenápadného a lacného cvičenia sa učíte udržiavať rovnováhu, správne držanie chrbtice. Spaľujete pri tom kalórie a spevňujete brušné svalstvo, a tiež je to aj zábava.

Samozrejme, je mnoho ďalších cvičení, ktoré môžete pre seba a svoje telo urobiť v pohodlí domova. Ako napríklad tzv. plank (držanie tela na lakťoch): 

  

Ach tie dobroty

Áno, áno... pravdaže sme nezabudli ani na túto tému, nakoľko byť fit neznamená venovať sa iba športu. Ruka v ruke idú aj s vaším jedálničkom. Nezľaknite sa. Neznamená to striktné, tvrdé diéty. Dôležité je ale čo zjete, kedy to zjete a koľko toho zjete. Výživa tesne pred a po výkone značne ovplyvňuje to, aký efekt z cvičenia dosiahnete. Existuje veľa stránok, ktoré vám radia, ako sa stravovať. Prípadne vám ponúknu hotový jedálniček na celý týždeň. Jedzte 5x denne, nezabudnite raňajkovať.... Moje osobné skúsenosti však sú, že každý človek je iný, má iný metabolizmus, trávenie či spaľovanie. Vy sámi svojmu telu najlepšie rozumiete. Základom sú bielkoviny a zdravé tuky, doplnené o veselé farby vo forme zeleniny či ovocia. Sacharidy ako sú múčne jedlá, či sladkosti obmedzte na minimum. Nebojte sa experimentovať a vytvárať nové recepty. Ak otvoríte bránu do sveta zdravej výživy, zistíte, že jesť sa dá zdravo a chutne. Toto všetko treba doplniť dostatočným množstvom tekutín počas celého dňa ako aj kvalitným spánkom a celkovou regeneráciou (sauna, otužovanie...) 

  

Divydácke proteinové palacinky :)
Tento recept je ako stvorený pre neprekonateľných maškrtníkov. Netrápte sa počas vianočných sviatkov. Užite si ich zdravo a bez pocitov viny :)
Na 4 menšie palacinky potrebujeme:

2 vajíčka

30 g práškového proteínu

olivový olej

kokosový olej

mlieko

maslo

80% čokoláda

ovocie

oriešky, kokos...

  

DIVYD prajeme dobrú chuť a krásne, zdravé vianočné sviatky :)


10.12.2017

Prečítajte si aj

A je to tu. Reklama priamo v inboxe Facebook Messenger

Mesačne pošlú užívatelia sa cez Facebook Messenger viac ako dve miliardy správ. Nie je preto žiadnym prekvapením, že to, čo Facebook testoval na začiatku roka v Austrálii a Thajsku, je dostupné celosvetovo a teda už aj u nás - reklamy priamo v Messengeri. Ako to funguje? Reklama sa zjavuje na domovskej stránke Messengeru, teda vo vašom inboxe. Ak vás reklama zaujme, po kliknutí na ňu vás presmeruje buď na web alebo môžete začať Facebook chat s danou spoločnosťou. To podľa toho, akú voľbu zvolí inzerent. Reálne to vyzerá takto: (obr: theverge.com) Ako vytvoriť reklamu v Messengeri? Nejde o nič zložité. Rovnako ako aj ostatné reklamy na Facebooku , potrebujete na to Ads Manager. Dajte vytvoriť reklamu, vyberte si marketingový cieľ Traffic (návštevnosť), Conversions (konverzia) alebo App Install (inštalácia aplikácie) a stlačte "pokračovať." V nasledujúcom kroku vyberte "Messenger." Aby sa kampaň doručovala na domovskej stránke Messengeru, musíte mať ako umiestnenie vybraný aj Facebook. Ďalej pokračujte ako pri klasickej reklame na Facebooku. Majte na pamäti, že video reklama ešte nie je v rámci Messenger ads podporovaná, zatiaľ funguje len klasický banner alebo carousel. Bude to dosť otravné Asi nikto z nás nebude nadšený, ak sa mu v inboxe správ budú zobrazovať všeliaké otravné reklamy. Preto treba na to pri vytváraní reklám v Messengeri myslieť ešte oveľa viac, ako pri ostatných druhoch reklám. Takže ideálna je neformálna cesta formou zábavy. ...
CELÝ ČLÁNOK

Natívna reklama vie byť rafinovaná

Hoci bannerová reklama ešte dominuje na webe, jej sláva pomaly upadá a nahrádza ju nová forma internetovej reklamy, ktorá na prvý pohľad ani ako reklama nevyzerá. Zo všetkého najskôr by bolo najlepšie vysvetliť, čo slovo „natívny“ vôbec znamená. Podľa jazykovednej príručky ide o prídavné meno, ktoré vystihuje prirodzený a neznemený stav vecí. Keďže mediálny priestor sa stáva  drahším, rastie nám digitalizovaná generácia Z a marketing preklápa do mobilných formátov, zadávatelia reklamy  musia dávať prednosť kvalitnému obsahu pred čistou reklamou. Native advertising nie je nič iné ako umiestňovanie sponzorovaného obsahu, ktorý vyzerá ako prirodzená súčasť daného média. Úspech natívnej reklamy sa zrodil na Facebooku a Twitteri. Tak vznikli „sponsored stories“ a „promoted tweets“. Aj keď nejde prakticky o žiadnu novinku. V mnohom sa podobá „advertoriálu“  v printových médiách, čo je v podstate advertisement a editorial v jednom. Štatistiky sú neúprosné a v prospech natívnej reklamy hovorí: 98 % marketérov, ktorí skúsili natívnu reklamu, v nej vidia pozitívny účinok 97 % firiem plánuje svoje výdavky na natívnu reklamu z minulého roka udržať alebo navýšiť 76 % opýtaných určili natívnu reklamu za efektívnejšiu, než umiestňovanie bannerov Verím, že nejeden z vás sa už stretol s niektorou z jej podôb. Napríklad, keď cez článok o zdravej výžive dôjdete k výrobcovi výrobku, ktorý sa tam síce priamo nespomína, ale súvisí s obsahom toho, o čom sa píše. Jedným príkladom za mnohé uvediem je napríklad americký výrobca obuvi Merrell si zaplatil sponzorovaný obsah na webovej stránke About.com. Okrem bannerovej reklamy na svojich stránkach, tento typ sponzoringu zahŕňal textový a imidžový obsah umiestnený priamo do medzier medzi jednotlivými článkami. Po približne 100 slovách v redakčnom texte sa zjavila reklama na predajcu Merrell, ktorý odkazoval na pomoc užívateľom so správnou voľbou topánok na outdoorové aktivity. Samotné články však neboli vydané ako reklama Merrell, z ktorej je to zjavné na prvý pohľad, ale ako článok, kde až na záver sa spomenie prezentér tohto článku v zmysle „presented by Merrell “, čo by dovtedy nikoho nenapadlo, pretože samotná značka sa v článku nespomína. Pripomína skôr úvodník ako nejakú reklamu. Forma mätie zaručene. Nadovšetko dôležité je kontextové cielenie obsahu. Inak sa táto forma propagácie vyhne účinku. Názorná ukážka: Pozor si preto treba  dať na zabezpečenie obsahového  a záujmového prepojenie medzi zadávateľom a publikujúcim reklamy. Pre bližšie vysvetlenie iba snáď toľko, že vegánska publikácia by len ťažko akceptovala uverejnenie inzerátov výrobkov z pravej kože. Musí ísť o spoločný zámer a rovnakú cieľovú skupinu. Aj keď základnou nevýhodou natívnej reklamy stále ostáva jej zavádzajúci charakter na dosiahnutie žiadaného efektu. ...
CELÝ ČLÁNOK

Napíšte nám

DIVYD Media s.r.o.
Blumentálska 3
811 07 Bratislava

office@divydmedia.sk

+421 949 828 705

Alebo vyplňte nasledujúci formulár a my sa Vám ozveme s ponukou pre Vás a pre Váš biznis.