ZOZNAM ČLÁNKOV

Vydarené vlogy dokážu divy!

autor
Daniela Beharková

Sajfove vlogy sledujeme v agentúre už dlhšie. Sú pútavé, majú šťavu, bavia nás. Cez víkend ma veľmi upútal posledný vlog o ceste do Hong Kongu – nie len pre obsah a Sajfov pohľad na tému, ale aj z pohľadu marketingu.

Austrian airlines oslovili Sajfu s tým, či chce ísť na otočku do Hong Kongu priamym letom z Viedne. Ponuka znela - cestou tam budeš letieť economy, späť sa vrátiš business triedou, aby si mal možnosť porovnať služby v novej linke. 

Hneď od začiatku vlogu Sajfa ukazuje možnosti, ktoré spoločnosť ponúka pri čakaní na let – široký výber jedál a nápojov. Po príchode ukáže, ako vyzerá mesto a prirovnáva ho k New Yorku. Okrem toho je vlog prepletený Sajfovými komentármi a fajn hudbou, celé to má parádnu atmošku. Určite k prezentácii mesta prispeli aj zábery z dronu, Sajfa si na vlogoch ozaj dáva záležať.

A ja po dopozeraní už píšem mesto Hong Kong do svojho zoznamu cestovateľských cieľov, hoci zoznam je už teraz dlhší než týždeň pred výplatou. Ale aj toto krátke video stačilo, aby ma upútalo a už mám v hlave, že sa dá ísť priamo z Viedne a už aj si googlim ponuku aerolinky, aby som mala predstavu, čo presne ponúka a za koľko.

Svet marketingu sa zmenil. Žiaden patetizmus, skôr holý fakt. Marketing sa vlastne mení neustále, niektoré princípy ostávajú, no spôsob propagácie sa prispôsobuje dobe. Na tomto vlogu vidno, ako sa to má robiť. Získali obe strany a vzišlo z toho autentické video. Nenútenosť a prirodzenosť stále fičia – to sa verím, ani do budúcna popri nových trendoch, nezmení :)


16.10.2017

Prečítajte si aj

SEO optimalizácia 2018. Stále dookola to isté. Alebo...?

Ako so SEO optimalizáciou na ďalší rok? Toď pravidelná otázka pri téme, ako dostať svoj web na čo najvyššie miesta pri ogranickom vyhľadávaní v Google a nezaspať na vavrínoch. Pravidelná odpoveď znie: ako každý rok – rozhodujúce bude to isté. Vlastne sa toho za posledné roky toho veľa nezmenilo, ak nepočítame mobilnú responzivitu alebo rýchlosť načítania stránky. Mobile SEO – vážna vec Jedna vec však naberá oproti minulosti na sile a mobilné SEO (alebo inými slovami ako je vaša stránka kompatibilná s mobilmi) bude mať však v roku 2018 o poznanie väčšiu dôležitosť. Poriadne väčšiu dôležitosť. Mobilný Google ranking bude v roku 2018 totiž „nadradený“ tomu klasickému desktopovému vďaka novému indexu mobile first. Inak povedané, Google bude uprednostňovať pri indexe stránky najskôr kvalitu mobilnej verzie, až potom desktopovú. Nový Google robot tak bude na vašej mobilnej verzii stránky zisťovať tri základné veci: výkonnosť, obsah a či je web user friendly. Môžete sa vyhrať s vašou desktopovou verziou stránky, ak ale podceníte mobilnú verziu, máte smolu. Základy sa nemenia Návod ako na SEO vytvoril Google takmer pred desiatimi rokmi a ako som už spomínal, väčšina vecí ostáva rovnakých, prechádzajú akurát klasickou aktualizáciou. Dopodrobna to tu rozpisovať nebudem, ale pri tvorbe webstránky si dajte záležať na meta description, zrozumiteľnosti URL adries, sitemaps, či alt popisoch obrázkov k textom. Majte na pamäti, najlepší web je taký, ktorý je originálne napísaný a pri tvorbe textov myslite na to, aby ste nekopírovali iné weby. To by bola doslova googlevražda, Google neoklamete. Pri SEO veľmi potešia aj odkazy zo sociálnych sietí a napríklad taký pravidelne aktualizovaný blog dokáže doslova zázraky (=kvalitný obsah a obsah je kráľ ako kedysi niekto povedal). Predsa len niečo nové Čo teda bude pre SEO optimalizáciu pre rok 2018 dôležité? Okrem mobile SEO napríklad aj toto: 1. Spätné odkazy Backlink building bude v roku 2018 jedným z kľúčových SEO aspektov. Chcete, aby ostátné weby odkazovali na ten váš? Tvorte kvalitný a jedinečný obsah. 2. Rýchlosť načítania mobilnej web stránky Nikto nemá rád, keď sa web načítava dlho, a Google už vôbec nie. Čo má Google rád? Volá sa to Accelerated Mobile Pages (AMP). 3. Voice search Hlasové vyhľadávanie ide míľovými krokmi dopredu a očakáva sa, že to v budúcnosti revolučne ovplyvní SEO. Digitálni asistenti Siri, Cortana, Alexa alebo Google Assistant sa jednoducho stávajú súčasťou nášho života. Ako optimalizovať voice search sa dočítate tu. 4. Vizualizácia Jeden obrázok je viac ako sto slov. Zvýšte vizualizáciu vašej webstránky, nudné dlhé texty bez relevantného obsahu a bez "pekného" obalu nebavia nikoho. 5. Posilnenie budovania značky Ideálnym miestom na to sú sociálne siete ako Facebook, YouTube atď. Ak presvedčíte zákazníkov, že vám môžu veriť, máte vyhraté. ...
CELÝ ČLÁNOK

Universal maklérsky dom má nový trendy web, vďaka nám

Ako dostať web o poisťovaní, finančníctve, úveroch bližšie k bežnému užívateľovi internetu bez toho, aby  z neho po pár sekundách neodišiel. Ako ukázať, že svet financií nie je len svet žralokov, ale že tu pracujú  ľudia, ktorým naozaj záleží na tom, aby v tom komplikovanom finančnom svete pomohli aj vám. Stála pred  nami výzva. Vedeli sme však, že ak sa budeme držať najmodernejších trendov vo web dizajne, môže sa nám  to podariť. Zadefinovali sme si tak tri základne ciele, čo chceme novým webom dosiahnuť: 1. jednoduchosť 2. progresívnosť 3. ľudskosť Jednoduchosť – trikrát a dosť V jednoduchosti je krása. Tento okrídlený citát dokonale vystihuje súčasné trendy vo web dizajne. Nechceme zahlcovať pri dnešnom objeme detailných informácií na internete priestor, chceme, aby sa užívateľ rýchlo a jednoducho dostal k tomu základnému, čo práve potrebuje. Preto sa ako užívateľ webu spoločnosti Universal dostanete ku všetkým informáciám z hlavnej stránky na – tri kliky. Progresívnosť – video zaujme   Baví nás posúvať sa neustále ďalej a chceme patriť medzi prvých, čo nové trendy využívajú hneď v praxi. Marketéri vedia, že hlavným marketingovým nástrojom je v súčasnosti video, a aj dlho bude, len sa bude ďalej vyvíjať. Pri otvorení stránky Universalu ho tak uvidíte ihneď spolu so základnými produktmi spoločnosti. Rýchlo, jasne a jednoducho tak viete určiť, na stránku akej firmy ste sa práve dostali a či je to presne to, čo ste hľadali. Ľudskosť – príbehy z druhej strany V Universale je rok 2017 rokom kontaktu. Kontaktu s ľuďmi. A ako najlepšie priblížiť maklérsky dom k ľudom, ako ponúknuť tým na „druhej strane,“ teda vám, pravdivé príbehy reálnych ľudí. Svoju prácu majú naozaj radi a tak naša voľba bola jednoznačná. V rámci videí a blogov sa s nimi môžete zoznámiť aj vy. Čo dodať na záver? Veríme, že sme svoje ciele naplnili. Universal má totiž jeden z najmodernejších webov na Slovensku. Vďaka nám. ...
CELÝ ČLÁNOK

Napíšte nám

DIVYD Media s.r.o.
Blumentálska 3
811 07 Bratislava

office@divydmedia.sk

+421 949 828 705

Alebo vyplňte nasledujúci formulár a my sa Vám ozveme s ponukou pre Vás a pre Váš biznis.