ZOZNAM ČLÁNKOV

Vydarené vlogy dokážu divy!

autor
Daniela Beharková

Sajfove vlogy sledujeme v agentúre už dlhšie. Sú pútavé, majú šťavu, bavia nás. Cez víkend ma veľmi upútal posledný vlog o ceste do Hong Kongu – nie len pre obsah a Sajfov pohľad na tému, ale aj z pohľadu marketingu.

Austrian airlines oslovili Sajfu s tým, či chce ísť na otočku do Hong Kongu priamym letom z Viedne. Ponuka znela - cestou tam budeš letieť economy, späť sa vrátiš business triedou, aby si mal možnosť porovnať služby v novej linke. 

Hneď od začiatku vlogu Sajfa ukazuje možnosti, ktoré spoločnosť ponúka pri čakaní na let – široký výber jedál a nápojov. Po príchode ukáže, ako vyzerá mesto a prirovnáva ho k New Yorku. Okrem toho je vlog prepletený Sajfovými komentármi a fajn hudbou, celé to má parádnu atmošku. Určite k prezentácii mesta prispeli aj zábery z dronu, Sajfa si na vlogoch ozaj dáva záležať.

A ja po dopozeraní už píšem mesto Hong Kong do svojho zoznamu cestovateľských cieľov, hoci zoznam je už teraz dlhší než týždeň pred výplatou. Ale aj toto krátke video stačilo, aby ma upútalo a už mám v hlave, že sa dá ísť priamo z Viedne a už aj si googlim ponuku aerolinky, aby som mala predstavu, čo presne ponúka a za koľko.

Svet marketingu sa zmenil. Žiaden patetizmus, skôr holý fakt. Marketing sa vlastne mení neustále, niektoré princípy ostávajú, no spôsob propagácie sa prispôsobuje dobe. Na tomto vlogu vidno, ako sa to má robiť. Získali obe strany a vzišlo z toho autentické video. Nenútenosť a prirodzenosť stále fičia – to sa verím, ani do budúcna popri nových trendoch, nezmení :)


16.10.2017

Prečítajte si aj

Google, Levi’s a ich prvý smart jacket!

Levi's má prvé smart sako, ktoré je spojené s vašim mobilom!!! Sci-fi? Tak trošku, ale poďme sa pozrieť na to, čo to prinesie "technologickým nadšencom" a trendsetterom! Starý známy Google sa tentokrát spojil s "rifľovým gigantom" Levi’s, aby spoločne vytvorili jednu technickú vychytávočku, ktorú ocenia hlavne Saganovi nadšenci. Aj keď využívať ju v princípe môžeme aj ostatní :) Pointou je, aby ste počas jazdy na bicykli mohli veľmi jednoducho ovládať svoj telefón a teda byť stále zastihnuteľný a online. Ako to funguje? Veľmi jednoducho. Pomocou Bluetooth “tagu” si svoje dokonalé denimové sako spárujete s telefónom. A potom si už nerušene užívate jazdu napríklad na spomínanom bicykli. Opakujem, ja napríklad nie som náruživý cyklista, ale na prechádzke so psom by som tento trendy kúsok celkom určite využila. Všetci psíčkari budú určite súhlasiť, že s oslintanou rukou od loptičky alebo počas tréningu nie je vyťahovanie telefónu a odpisovanie na správy práve ideálne :D Keď máte telefón spárovaný, pušťanie hudby, prepínanie pesničiek alebo pre mňa osobne veľmi potrebnú vec ako navigáciu potom riešite jednoducho dotykmi na rukáve saka. V denime sú totiž vtkané senzory, ktoré rozoznávajú ovládanie gestami. Napríklad stačí prejsť prstom po rukáve doľava či doprava a prehodiť tak pesničky, prijímať hovory prípadne spustiť navigáciu. Jednoduché, nie? Keď však chcete prijať hovor, cez sako síce viete telefón zdvihnúť, no na odpoveď budete stále potrebovať buď smartfón alebo slúchadlá. Google a Levi’s chceli toto sako vytvoriť aj ako demonštráciu toho, že inteligentné zariadenia môžu mať aj formu oblečenia. Sako môžete dokonca prať v klasickej práčke, netreba žiadnu špeciálnu údržbu :) Tak čo hovoríte, znie to trošku sci-fi? Asi aj áno, keď si predstavíte, že svoje oblečenie ovládate dotykom... Každopádne tento Commuter Trucker Jacket sa hodí na každú cassual príležitosť a dokonca je aj funkčné, zima by vám v sačku byť nemala... A aby sme nezabudli, od včera je dostuplná na Levis.com. A cena? Pouhých 350 dolárov. No nekúp to :) Videjko Videjko sačka za 350 :) ...
CELÝ ČLÁNOK

A je to tu. Reklama priamo v inboxe Facebook Messenger

Mesačne pošlú užívatelia sa cez Facebook Messenger viac ako dve miliardy správ. Nie je preto žiadnym prekvapením, že to, čo Facebook testoval na začiatku roka v Austrálii a Thajsku, je dostupné celosvetovo a teda už aj u nás - reklamy priamo v Messengeri. Ako to funguje? Reklama sa zjavuje na domovskej stránke Messengeru, teda vo vašom inboxe. Ak vás reklama zaujme, po kliknutí na ňu vás presmeruje buď na web alebo môžete začať Facebook chat s danou spoločnosťou. To podľa toho, akú voľbu zvolí inzerent. Reálne to vyzerá takto: (obr: theverge.com) Ako vytvoriť reklamu v Messengeri? Nejde o nič zložité. Rovnako ako aj ostatné reklamy na Facebooku , potrebujete na to Ads Manager. Dajte vytvoriť reklamu, vyberte si marketingový cieľ Traffic (návštevnosť), Conversions (konverzia) alebo App Install (inštalácia aplikácie) a stlačte "pokračovať." V nasledujúcom kroku vyberte "Messenger." Aby sa kampaň doručovala na domovskej stránke Messengeru, musíte mať ako umiestnenie vybraný aj Facebook. Ďalej pokračujte ako pri klasickej reklame na Facebooku. Majte na pamäti, že video reklama ešte nie je v rámci Messenger ads podporovaná, zatiaľ funguje len klasický banner alebo carousel. Bude to dosť otravné Asi nikto z nás nebude nadšený, ak sa mu v inboxe správ budú zobrazovať všeliaké otravné reklamy. Preto treba na to pri vytváraní reklám v Messengeri myslieť ešte oveľa viac, ako pri ostatných druhoch reklám. Takže ideálna je neformálna cesta formou zábavy. ...
CELÝ ČLÁNOK

Napíšte nám

DIVYD Media s.r.o.
DIGITAL PARK I
Einsteinova 21, 851 01, Bratislava

viera.krupova@divydmedia.sk

+421 918 322 311

Alebo vyplňte nasledujúci formulár a my sa Vám ozveme s ponukou pre Vás a pre Váš biznis.