ZOZNAM ČLÁNKOV

Vydarené vlogy dokážu divy!

autor
Daniela Beharková

Sajfove vlogy sledujeme v agentúre už dlhšie. Sú pútavé, majú šťavu, bavia nás. Cez víkend ma veľmi upútal posledný vlog o ceste do Hong Kongu – nie len pre obsah a Sajfov pohľad na tému, ale aj z pohľadu marketingu.

Austrian airlines oslovili Sajfu s tým, či chce ísť na otočku do Hong Kongu priamym letom z Viedne. Ponuka znela - cestou tam budeš letieť economy, späť sa vrátiš business triedou, aby si mal možnosť porovnať služby v novej linke. 

Hneď od začiatku vlogu Sajfa ukazuje možnosti, ktoré spoločnosť ponúka pri čakaní na let – široký výber jedál a nápojov. Po príchode ukáže, ako vyzerá mesto a prirovnáva ho k New Yorku. Okrem toho je vlog prepletený Sajfovými komentármi a fajn hudbou, celé to má parádnu atmošku. Určite k prezentácii mesta prispeli aj zábery z dronu, Sajfa si na vlogoch ozaj dáva záležať.

A ja po dopozeraní už píšem mesto Hong Kong do svojho zoznamu cestovateľských cieľov, hoci zoznam je už teraz dlhší než týždeň pred výplatou. Ale aj toto krátke video stačilo, aby ma upútalo a už mám v hlave, že sa dá ísť priamo z Viedne a už aj si googlim ponuku aerolinky, aby som mala predstavu, čo presne ponúka a za koľko.

Svet marketingu sa zmenil. Žiaden patetizmus, skôr holý fakt. Marketing sa vlastne mení neustále, niektoré princípy ostávajú, no spôsob propagácie sa prispôsobuje dobe. Na tomto vlogu vidno, ako sa to má robiť. Získali obe strany a vzišlo z toho autentické video. Nenútenosť a prirodzenosť stále fičia – to sa verím, ani do budúcna popri nových trendoch, nezmení :)


16.10.2017

Prečítajte si aj

SEO optimalizácia 2018. Stále dookola to isté. Alebo...?

Ako so SEO optimalizáciou na ďalší rok? Toď pravidelná otázka pri téme, ako dostať svoj web na čo najvyššie miesta pri ogranickom vyhľadávaní v Google a nezaspať na vavrínoch. Pravidelná odpoveď znie: ako každý rok – rozhodujúce bude to isté. Vlastne sa toho za posledné roky toho veľa nezmenilo, ak nepočítame mobilnú responzivitu alebo rýchlosť načítania stránky. Mobile SEO – vážna vec Jedna vec však naberá oproti minulosti na sile a mobilné SEO (alebo inými slovami ako je vaša stránka kompatibilná s mobilmi) bude mať však v roku 2018 o poznanie väčšiu dôležitosť. Poriadne väčšiu dôležitosť. Mobilný Google ranking bude v roku 2018 totiž „nadradený“ tomu klasickému desktopovému vďaka novému indexu mobile first. Inak povedané, Google bude uprednostňovať pri indexe stránky najskôr kvalitu mobilnej verzie, až potom desktopovú. Nový Google robot tak bude na vašej mobilnej verzii stránky zisťovať tri základné veci: výkonnosť, obsah a či je web user friendly. Môžete sa vyhrať s vašou desktopovou verziou stránky, ak ale podceníte mobilnú verziu, máte smolu. Základy sa nemenia Návod ako na SEO vytvoril Google takmer pred desiatimi rokmi a ako som už spomínal, väčšina vecí ostáva rovnakých, prechádzajú akurát klasickou aktualizáciou. Dopodrobna to tu rozpisovať nebudem, ale pri tvorbe webstránky si dajte záležať na meta description, zrozumiteľnosti URL adries, sitemaps, či alt popisoch obrázkov k textom. Majte na pamäti, najlepší web je taký, ktorý je originálne napísaný a pri tvorbe textov myslite na to, aby ste nekopírovali iné weby. To by bola doslova googlevražda, Google neoklamete. Pri SEO veľmi potešia aj odkazy zo sociálnych sietí a napríklad taký pravidelne aktualizovaný blog dokáže doslova zázraky (=kvalitný obsah a obsah je kráľ ako kedysi niekto povedal). Predsa len niečo nové Čo teda bude pre SEO optimalizáciu pre rok 2018 dôležité? Okrem mobile SEO napríklad aj toto: 1. Spätné odkazy Backlink building bude v roku 2018 jedným z kľúčových SEO aspektov. Chcete, aby ostátné weby odkazovali na ten váš? Tvorte kvalitný a jedinečný obsah. 2. Rýchlosť načítania mobilnej web stránky Nikto nemá rád, keď sa web načítava dlho, a Google už vôbec nie. Čo má Google rád? Volá sa to Accelerated Mobile Pages (AMP). 3. Voice search Hlasové vyhľadávanie ide míľovými krokmi dopredu a očakáva sa, že to v budúcnosti revolučne ovplyvní SEO. Digitálni asistenti Siri, Cortana, Alexa alebo Google Assistant sa jednoducho stávajú súčasťou nášho života. Ako optimalizovať voice search sa dočítate tu. 4. Vizualizácia Jeden obrázok je viac ako sto slov. Zvýšte vizualizáciu vašej webstránky, nudné dlhé texty bez relevantného obsahu a bez "pekného" obalu nebavia nikoho. 5. Posilnenie budovania značky Ideálnym miestom na to sú sociálne siete ako Facebook, YouTube atď. Ak presvedčíte zákazníkov, že vám môžu veriť, máte vyhraté. ...
CELÝ ČLÁNOK

A je to tu. Reklama priamo v inboxe Facebook Messenger

Mesačne pošlú užívatelia sa cez Facebook Messenger viac ako dve miliardy správ. Nie je preto žiadnym prekvapením, že to, čo Facebook testoval na začiatku roka v Austrálii a Thajsku, je dostupné celosvetovo a teda už aj u nás - reklamy priamo v Messengeri. Ako to funguje? Reklama sa zjavuje na domovskej stránke Messengeru, teda vo vašom inboxe. Ak vás reklama zaujme, po kliknutí na ňu vás presmeruje buď na web alebo môžete začať Facebook chat s danou spoločnosťou. To podľa toho, akú voľbu zvolí inzerent. Reálne to vyzerá takto: (obr: theverge.com) Ako vytvoriť reklamu v Messengeri? Nejde o nič zložité. Rovnako ako aj ostatné reklamy na Facebooku , potrebujete na to Ads Manager. Dajte vytvoriť reklamu, vyberte si marketingový cieľ Traffic (návštevnosť), Conversions (konverzia) alebo App Install (inštalácia aplikácie) a stlačte "pokračovať." V nasledujúcom kroku vyberte "Messenger." Aby sa kampaň doručovala na domovskej stránke Messengeru, musíte mať ako umiestnenie vybraný aj Facebook. Ďalej pokračujte ako pri klasickej reklame na Facebooku. Majte na pamäti, že video reklama ešte nie je v rámci Messenger ads podporovaná, zatiaľ funguje len klasický banner alebo carousel. Bude to dosť otravné Asi nikto z nás nebude nadšený, ak sa mu v inboxe správ budú zobrazovať všeliaké otravné reklamy. Preto treba na to pri vytváraní reklám v Messengeri myslieť ešte oveľa viac, ako pri ostatných druhoch reklám. Takže ideálna je neformálna cesta formou zábavy. ...
CELÝ ČLÁNOK

Napíšte nám

DIVYD Media s.r.o.
Blumentálska 3
811 07 Bratislava

office@divydmedia.sk

+421 949 828 705

Alebo vyplňte nasledujúci formulár a my sa Vám ozveme s ponukou pre Vás a pre Váš biznis.